Svar
på ”Mycket som inte fungerar på Klitterbadet”
Tack kära ni, personal på Klitterbadet! Ni står för god service, tillmötesgående, kunnighet och villighet att hjälpa till när det behövs.
Jag har varit kund på Klitterbadet i många år och min upplevelse är den motsatta, som personen skrivit i HN den 12/12.
Självklart, efter många års användning och med högt besökarantal på en anläggning, blir det slitage. Men trots det fungerar det så bra som det bara är möjligt. Så många fördelar denna anläggning har och den ger glädje. Fortfarande. Men det är också just med personalens inverkan i varje del.
Kunder har kanske inte så mycket inblick i slitet de har.
Fredagskvällarna med simning under ljuset endast från kandelabrarnas ljussken, ett gym i direkt anslutning till simhallen, varmvattenbassäng, barnbassäng, mm.
Till personalen på Klitterbadet: Var stolta över er själva och det arbete ni utför i lokaler som inte är i 100 procent skick.
Ni gör verkligen det bästa av det! Och det har fungerat tills nu, alldeles tillräckligt. Det finns något som heter så. Tillräckligt. Och ni är trevliga med charm, dessutom.
Hoppas, att ni med självklarhet kommer fortsätta arbeta när den nya anläggningen står på plats. Men tills dess ses vi på gamla, goa Klitterbadet.
Nöjd Klitterbadskund